luni, 13 februarie 2012

La umbra aripilor Tale

La umbra aripilor Tale,
M-ascund si plang, inalt o ruga,
Sunt des lovit si plin de jale,
Ma incovoi sub reci rafale,
Cáci multe rele ma subjuga.

La umbra aripilor Tale,
Alerg mereu, cáci Doamne Sfinte,
Doar Tu imi poti gasi o cale
Sa ma ridic, sa ies din vale,
Ma-cred in sfintele-Ti cuvinte!

Ma rog in zori si-n noaptea-adanca
Si tot ce fac, fac prin credinta,
Tu-mi pui picioarele pe Stanca,
De-s pe-naltimi sau jos in lunca,
Imi ocrotesti a mea fiinta.

Oriunde-as fi, Tu esti cu mine
Si-mi luminezi a mea carare,
M-ai scos din multele rovine,
Ce mi-au adus candva rusine,
Cuvantul Tau mi-e consolare!

La umbra aripilor Tale,
M-ascund si-acum cand lacrimarea,
Imi pune sub picioare dale
Sa pot sa urc si-n osanale,
Te preamaresc, mi-ai dat salvarea!

La umbra aripilor sfinte,
Eu am gasit dragostea care,
O poate-avea doar un Parinte
Pentru copilul Sau, Preasfinte,
Esti tot ce imi doresc sub soare!

Da, Doamne Tata-n prosternare,
Te chem si-acum si-n orice clipa,
Tu-mi esti eterna alinare,
De trec prin vai de intristare,
Tu ma ridici pe-a Ta aripa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu