duminică, 20 martie 2011

Cum simti dragostea si cum o deosebesti tu?


Adevarat ca nu stiu ce e pentru tine dragostea sau cum o simti tu , tot ce pot sa spun e cum o simt eu! Poate multi dintre voi care ve-ti citi, ve-ti rade, nu e asta o problema pentru mine ,daca tu razi cu siguranta nu razi de fericire sau cunoscand sentimentul la care eu ma refer! Pana nu de mult am fost copil ratacit pe drumurile lumii care mi-au adus doar nefericire.Incerc multora sa le explic sentimentul meu , probabil tu nu-l vei intelege si iti spun de ce, pentru ca faci parte si iei parte la lucrurile lumesti care nu aduc decat durere in suflet.Vreau sa stii ca Dumnezeu nu ne-a lasat pe lume cu nici un fel de boala si cu nici un fel de durere , sa nu mai vorbesc de tristete. Toate astea vin dintr-un singur loc numit poftele lummii! Inainte cand iese-am prin discoteci ,fumam si beam, cu toate ca iese-am ma ”distram” (ce-l putin asa credeam)era ok, era-m happy pe moment dar aveam o greutate in mine nu imi gaseam locul indiferent unde eram cautam iubire dar de la cine??? lumea a inceput sa fie tot mai rea,nu se mai gandesc la alti nu se mai gandesc cum pot ajuta un om cum pot iubi un om , oare de ce toate astea? oare dece eu trebuie sa iubesc atat de mult si sa imi exprim iubirea celor care nu ma vor ? care nu stiu sa iubeasca decat interesul lor, de ce?aveam o durere permanenta in suflet, ma simteam singura chiar si atunci cand eram inconjurata de cei mai buni prieteni, de ce?o durere in suflet ma sufoca ma strangea din ce in ce mai tare imi curgeau lacrimile din ce in ce mai des si totusi nu stiam de ce? oare de ce? sunt atatea lucruri in lumea asta care le vezi treci prin ele si tot nu te inveti minte.!imi era greu aveam lacrimi pe fata aproape zilnic din cauza unor oamenii pe care tu ii iubesti sincer si ei nu au acelasi sentiment!Dar e unul singur care merita toata iubirea si dragostea si lacrimile tale Domnul Isus! Pentru ca El e singurul care cu adevarat ne iubeste indiferent de cum esti tu sarac , bogat, urata, frumoasa El nu are preferinte pe cine sa iubeasca si pe cine nu! Iubeste pe toata lumea neconditionat!Mullti acuma rad si isi bat joc de alegerea mea de-a ma pocai, dar vreau sa spun ca eu ma rog defiecare data pentru fiecare care imi rade si ii iert stii de ce? Pentru ca Domnul Meu Isus mi-a dat putere sa iert si sa Iubesc , dar sa Iubesc, pentru acum stiu ce inseamna sa Iubesti stiu ce e Dragostea si de unde vine ea!Nu m-a indrumat nimeni sa fac acest pas nu mi-a zis nimeni hai sau du-te la Isus sa te pocaiesti, nu! pur si simplu mi-a venit dintr-o data dar mi-a venit inconjurata aceasta decizie plina cu bucurie, dar nu o bucurie pamanteasca (bucuria omeneasca e sa faci tot ce fac si ceilalti sa-ti cumperi ce au si ceilalti sa mergi in discoteci ca toti ceilalti sa ai faima sunt multe, iar toate acestea produc in sufletul tau o durere, (mai ales cand ele nu iti sunt pe plac)care cu greu scapi de ea)bucuria mea nu era pamanteasca, era divina , de cand am hotarat sa a intorc la Domnul viata mea si tot din mine s-a schimbat gandirea chiar si sufletul,Doamne!Esti Atat de Mare!Bucuria mea e de la El care vine cu multa dragoste! ma uit in jurul meu si vad atata lume nesigura si trista dornica de iubire ,de-a iubi si a fi iubit, ma doare tot ce se intampla cu ei caci ei nu stiu ce si unde e adevarata Dragoste si de unde vine ea! si cum ar trebui sa fie ea intradevar, pot spune sincer si cu parere de rau, ca imi pare rau pentru ani perduti in mizeria raului!Dar Multumesc Tatalui Meu Atot Puternic pentru salvare!Mi-as dori sa ma pot exprima si altfel si cu ajutorul Lui cu siguranta o voi face in curand!Iar ps23 a fost si va ramane in mintea mea pentru ca acest capitol mi-a fost in gand si la bine si la rau!gandest-te bine ce inseamna pentru tine Dragostea si cum o poti simti tu!Domnul sa va lumineze si sa va binecuvateze!
O cântare a lui David.
Psalmii 23
Domnul este păstorul meu: nu voi duce lipsă de nimic.

El mă paşte în păşuni verzi şi mă duce la ape de odihnă;

îmi înviorează sufletul şi mă povăţuieşte pe cărări drepte, din pricina Numelui Său.

Chiar dacă ar fi să umblu prin valea umbrei morţii, nu mă tem de niciun rău, căci Tu eşti cu mine. Toiagul şi nuiaua Ta mă mângâie.

Tu îmi întinzi masa în faţa potrivnicilor mei; îmi ungi capul cu untdelemn, şi paharul meu este plin de dă peste el.

Da, fericirea şi îndurarea mă vor însoţi în toate zilele vieţii mele, şi voi locui în Casa Domnului până la sfârşitul zilelor mele.

Un comentariu: