sâmbătă, 17 decembrie 2011

Ajută-mă să fiu unealta păcii tale


O DOAMNE

Ajută-mă să fiu unealta păcii tale,
Ca să iubesc, acolo unde domneşte ura,
Ca să iert, acolo unde dăinuie jignirea,
Ca să unesc, acolo unde este ceartă,
Ca să spun adevărul, acolo unde domneşte eroarea,
Ca să aduc credinţă, acolo unde apasă îndoiala,
Ca să aduc speranţă, acolo unde chinuieste disperarea,
Ca să aduc lumina ta, acolo unde cârmuieşte întunericul,
Ca să aduc bucurie, acolo unde se răspândeşte mizeria,

O DOAMNE

Ajută-mă să mă străduiesc ca
Nu eu să fiu mângâiat, ci să mângâi,
Nu eu să fiu înţeles, ci să înţeleg,
Nu eu să fiu iubit, ci să iubesc.

Findcă acela care dă, va primi,
Acela care se uită pe sine, va găsi,
Acela care iartă, va fi iertat,
Şi acela care astfel moare, va învia la viaţa veşnică.

AMIN.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu